2013. november 20., szerda

Boldog Születésnapot Drágám.

Nem lett volna elég különleges, ha pusztán csak Facebook-on írok neked, drága legkedvesebb olvasóm és barátnőm. Különleges ez a nap, mivel sok-sok évvel ezelőtt pontosan ezen a napon döntöttél úgy, hogy végre megajándékozod azzal ezt a hatalmas világot, hogy megszületsz. Mindenki nagyon örült neked, pontosan úgy, mint ma is minden nap. Vannak olyan emberek akiknek nagyon fontos vagy, köztük nekem is. Sohasem gondoltam volna, hogy ilyen jó és támogató barátra lelek majd benned, de mit hoz a sors így történt és ennek mindennél jobban örülök.
Szóval a hosszú bevezető után csak annyit szeretnék írni neked, hogy hidd el én nem felejtettelek el, csak egyszerűen nap közben nem volt rá időm, de imádlak és Nagyon Boldog Születésnapot szeretnék neked kívánni. Legyen szép a napod, a heted és tudod mit? Az egész életed!
Imádlak Flo<3

1 megjegyzés:

  1. Én is IMÁDLAK! Legeslegszebb születésnapi köszöntés amit ma kaptam! Köszönöm! És tényleg milyen hihetetlen hogy tavaly ilyenkor szinte idegenek voltunk egymásnak most meg egymás támaszai vagyunk, és talán jövőre is azok maradhatunk!
    <3

    VálaszTörlés