2013. október 23., szerda

Még a történet elején!

Még mielőtt az egész elkezdődött volna. Oldal sem volt nem, hogy bejegyzések.
Akkor ötleteltem, hogy mit is írjak, mert kedvem támadt. Hetek óta gondolkoztam. Jobbnál-jobb ötletek jöttek (meg rosszabbnál-rosszabbak is)  Végül pedig megálmodtam azt a történetet amit most olvashattok. Szerencsétekre egy hosszú és eseménydús álmom volt.
Mikor reggel felébredtem biztos voltam benne, hogy én ezt akarom megírni és ebben semmi sem fog megakadályozni. Az ötlet meg volt, csak azt nem tudtam, hogy kezdjem el. Akkor vagy százharmincezer számot végig hallgattam. Itt jött az Oasis - Wonderwall című száma. Plusz löketet kaptam a történethez és természetesen rögtön el akartam kezdeni. Leültem, hogy megírjam.
De nem jött.
Semmi 
Tehát úgy döntöttem elkezdek mozgóképeket keresni hátha.
BUMM 
Megszületett egy trailer. Ha már más nem jött hirtelenjében, egy zenei aláfestéses mozgóképáradatot sikerült összehoznom, ami körülírja a blog fő szálát. Tehát most úgy döntöttem ennyi idő után megmutatom nektek is azt amit műveltem. Csekély fél óra alatt.
Jó szórakozást hozzá.

A rész három és fél nap (vagy kettő) múlva érkezik. Várjatok türelemmel. Mindenkit imádok.
Véleményeket a videóról odalent várok. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése